zondag 21 augustus 2011

Kilometers maken/haken

Ik heb net een eenvoudig sjaaltje afgemaakt.
Het is supermakkelijk om te haken, er gaat alleen veel tijd inzitten. Vooral het omhaken van het sjaaltje voor de krullenrand kost veel tijd en veel garen. Ik heb dus de nodige kilometers gemaakt/gehaakt.

Ik ben helemaal vrolijk van de reacties op mijn vorige blogje! En ik heb al 1 volger!! Jaja, ik weet dat er onder jullie zijn met veel meer volgers, maar ik ben superblij met dit begin!

Ik heb even de haaknaald neergelegd en ben nu weer even aan het breien. Het wordt, volgens mij, superleuk. Wat het wordt zie je in een volgend blogje!

Morgen begint mijn werk weer. Weer het ritme vinden en werk, huishouden en handwerken zo goed mogelijk combineren. Ik vind het altijd even wennen, maar het gaat vast goed komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen