woensdag 31 augustus 2011

Lichtjes



Nog veel meer theelichthoesjes gehaakt. Het is een leuk tussendoortje om te haken. Ik heb er al veel weggegeven, iedereen vindt ze erg leuk. Ze staan ook erg gezellig op tafel.
Ik heb mezelf een heel leuk boek cadeau gedaan. Het boek is geschreven door Cathy Carron en heet Cowlgirls, the neck's best thing to knit. Het boek staat helemaal vol met verschillende colletjes, met de meest grappige namen. De eerste staat al op de pennen, dit wordt "wrapture", gebreid met lekker dikke wol.
Een eenvoudig patroon, maar erg leuk!
En ik heb alweer een boek besteld. Ik kon het niet laten! Ik zag een filmpje op YouTube over Arne enCarlos uit Noorwegen. Zij hebben een boek gemaakt over kerstballen breien. Geweldig!!! Allemaal kerstballen met Noorse patroontjes. Ik hoop dat ik het boek snel binnen heb, dan ga ik meteen aan de slag.

1 opmerking: