maandag 15 augustus 2011

Terug van weggeweest

Ik ben nog even lekker op vakantie geweest. Maar nu begint zo langzaam aan het werkende leventje weer. Vandaag is manlief weer naar zijn werk gegaan en volgende week mag (of moet?) ik weer aan de gang.

In de vakantie begon er een klein plannetje in mijn hoofd te borrelen. Wat als ik de spulletjes die ik maak eens probeer te verkopen? Tot nu toe geef ik veel weg en gebruik ik veel zelf, maar een huis kent grenzen aan opbergmogelijkheden. Misschien zijn er wel mensen die het leuk vinden om mijn maaksels te kopen.
Ik ben nog aan het bedenken hoe het vorm moet krijgen, via Etsy of een webwinkeltje? Tips zijn welkom.

Zolang ik nog niets concreets heb bedacht kun je me wel mailen wanneer je iets leuks op mijn weblog ziet, ik mail je dan terug over de prijs.

Ik heb veel gehaakt tijdens de vakantie, in de komende blogs zal ik steeds iets laten zien.
Nu eerst een schaaltje met rozen en een bonbonschaaltje met waxinelicht-taartjes.


Meer ideetjes in mijn volgende blogje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen