maandag 5 september 2011

Hersenschudding

Even een kort berichtje.
Het beroep van "juf" kan ook gevaarlijk zijn.
Zo heb ik afgelopen donderdag mijn hoofd heeeeeeel hard gestoten tegen de punt van het schoolbord. Eigenlijk moest ik er eerst om lachen, want wie doet nou zo dom. Maar even later werd ik erg duizelig en misselijk en deed mijn hoofd wel erg zeer.
En ja hoor, een hersenschudding.
Ik kan niet eens handwerken, is veel te vermoeiend.
Vanmiddag weer een bezoekje aan de dokter om te kijken hoe het er nu voor staat.
Ik hoop dat het snel verbeterd, want helemaal niks doen is niet leuk. En deze hoofdpijn en vermoeidheid is helemaal vervelend.

2 opmerkingen:

  1. Hè bah, wat vervelend! Dat moet toch wel goed hard aangekomen zijn. Probeer zoveel mogelijk rust te nemen, ook al denken de artsen daar tegenwoordig anders over. Je kunt anders nog jaren hoofdpijn houden. Ik hoop dat het allemaal nog meevalt, sterkte met rust houden!

    Groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat naar! Doe maar rustig aan en rust goed uit, handwerken komt straks vanzelf weer.
    Je telefoonhoesjes zijn erg leuk geworden!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen