maandag 12 september 2011

Jarug

Ja de titel klopt echt, de "spelfout" is expres.
Gisteren was ik jarig ..... en ik heb nog steeds last van mijn nek en rug.
De fysiotherapeut heeft mijn nek, schouder en rug getaped. Nu kan ik me weer een beetje beter bewegen en heb ik minder pijn. De klap tegen het bord heeft dus meer opgeleverd dan alleen een hersenschudding, ik heb ook een whiplash.
Breien gaat nog steeds niet, al probeer ik wel af en toe een naaldje te breien.
Ik heb net het "Kerstballen breiboek" binnen gekregen en het ziet er zo mooi en uitnodigend uit, ik hoop dat ik er snel aan kan gaan beginnen.

Voor de gezelligheid nog maar even een foto van een "oud" handwerkje. Deze onderzetter heb ik een poos geleden gemaakt. In de gehaakte rondjes zitten bierdoppen zodat je er echt een warme pan op kan zetten zonder dat de tafel warm wordt. Je haakt voor elke bierdop een hoesje en zet ze daarna aan elkaar.

2 opmerkingen:

  1. Ai ai, dat valt tegen...tjonge dat zoiets zulke gevolgen kan hebben. Neem goed je rust hoor!
    Beterschap gewenst.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tegenvaller!
    Pas maar goed op jezelf en neem je tijd.

    Wat een goed idee om zo een onderzetter te maken, hier was ik echt nooit opgekomen.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen