woensdag 21 september 2011

Twee boeken en drie ballen

 Ik heb weer twee nieuwe boeken toegevoegd aan mijn verzameling. Ten eerste het boek dat ik al eerder genoemd heb, Kerstballen breien maet Arne en Carlos. Een fantastisch boek met 55 verschillende kerstbalpatroontjes en een blanco raster waarop je zelf je ontwerp kunt tekenen.
Het boek is prachtig, hele mooie sfeerfoto's en de patroontjes zijn heel leuk. Niet alleen voor op een kerstbal maar ook te gebruiken op bijv. sokken, sjaals en handschoenen.
Het tweede boek is 75 vogels, bijen en vlinders. Hele leuke kleine patroontjes om bijvoorbeeld een groter werk op te fleuren. Ik vind vooral de vlinders en het pimpelmeesje erg leuk.
 Kerstbal 1: Dovre
 Kerstbal 2: Hierterom (hartrand)
Kerstbal 3: snokrystall (sneeuwkristal)

Nummer 4 staat op de pennen, dat wordt: Snomannen (sneeuwpop).

2 opmerkingen:

  1. O wat zijn ze leuk die kerstballen!
    Ik ben zojuist officieel volger geworden, dacht dat ik dat allang was...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je mee, ik heb dezelfde boeken gekocht, voor de ballen moet ik nog geschikte wol zoeken.
    welke gebruik jij, en waar vul je ze mee op ?

    BeantwoordenVerwijderen