woensdag 19 oktober 2011

Blokjessjaal


 Ik had een tijdje geleden een hele stapel verschillende blokken gehaakt. Eerst was het de bedoeling om er een deken van te maken, toen dacht ik dat ik er een tas van wilde maken.
Uiteindelijk is het deze sjaal geworden.
Ik vind hem zelf erg mooi geworden.
Volgens mijn man is het de mooiste sjaal die ik tot nu toe gemaakt heb!
(Lief he?)

Nu ben ik bezig met een andere sjaal. Ik ben weer begonnen aan

 stokhaken. Dat heb ik lang geleden al een keer gedaan, ik vind het heel mooi, maar ook erg tijdrovend. Dus dat is een "erbij-werkje" steeds een stukje en dan weer even wat anders.

Eigenlijk wil ik ook nog aan een driehoekige sjaal beginnen. Maar de kerstballen blijven ook leuk. En heb je die patroontjes in de nieuwe Anna gezien? Daar wil ik ook wat mee.
Kortom veel ideeen, heerlijk!!!!


Oh ja, kennen jullie de volgende sites al? http://www.allfreeknitting.com/ en http://www.allfreecrochet.com/. Boordevol gratis patronen. Je kunt je abboneren op hun nieuwsbrief, dan krijg je bijna iedere dag een mail met daarin weer allerlei nieuwe patronen. Erg leuk!

4 opmerkingen:

  1. Je sjaal is een beauty...... mooi die kleuren en dan die mooie rand erlangs maakt het heel bijzonder....en dank je voor de tip van de haak en brei patronen, ik vind je kat ook zo leuk die staat hier nog op een todo lijstje ;o)
    En gezellig dat je even bij me langs kwam.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat MOOI..., echt Jonneke.. dit is hartstikke gaaf gedaan! Je man heeft helemaal gelijk en Marjolein hierboven ook als ze het een beauty noemt!
    De kleuren harmoniëren zo prachtig en de krulrand maakt het echt af.
    De sites die je linkte kende ik nog niet; leuk om te bekijken allemaal.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er echt heel chique uit.Mooi gemaakt

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzonder sjaal! Ziet er erg mooi uit. En uniek, want ik heb nog niet eerder zoiets gezien.

    Veel brei & haak-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen