zaterdag 8 oktober 2011

Reacties geven

Ik baal een beetje....
Ik probeer op verschillende blogs te reageren.... typ mijn verhaaltje....druk op reactie opslaan.....en weg is mijn hele verhaal!

Dus bussybessy, ik vind jouw kerstballen erg leuk! Ik ga zeker de bal met de poes breien, bedankt voor je patroontje!
En Paulijn: leuk dat je mijn blog bent gaan volgen! Ik ga zeker het boek dat je aanraadt eens lezen!
En Petra: bedankt voor je reactie op mijn zere-nekkie-blog!

Wie weet wat er aan de hand is met het reacties plaatsen????

Fijn weekend allemaal

4 opmerkingen:

  1. Een tijdje geleden had ik ook last van geen reacties kunnen geven. Ik gebruik nu niet meer Explorer maar google chrome, en nu is het over. Een enkele keer lukt het niet, maar dan is internet traag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. imderdaad. ik heb google chrome ook als tweede browser eigenlijk speciaal voor bloggen genomen.
    omdat ik met explorer niet zo uit de voeten kon, reacties plaatsen kan misshien wel met explorer maar dan moet je bij het inloggen het hokje uitvinken waar staat aangemeld blijven. dan schijnt het wel te lukken. je kan het even proberen, maar het is wel omslachtig allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan je echt niet helpen met je reactie problemen. Sorry
    Ik wens je sterkte met je nekje en je peeceetje.
    Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien heb je hier iets aan Jonneke, kwam het net tegen op een ander blog....
    http://creamutskaartjes.blogspot.com/2011/09/uitleg-over-reacties-plaatsen.html

    BeantwoordenVerwijderen