donderdag 27 oktober 2011

Super verwennerij!




Gisteren heb ik mezelf super verwend!
Ik heb een set Addi naalden gekocht. Ik had er al vaker stiekem naar gekeken maar vond het toch een hele investering.
Nu had ik dinsdagavond zo zitten prutsen met naalden die niet de goede dikte of de goede lengte hadden dat ik besloten heb mijn spaarpotje aan te wenden voor een set prachtige naalden.



En ik ben er superblij mee!
Het eerste patroon dat ik ermee ga breien is het volgende:
Dit vest is helemaal in het rond gebreid, dus optimaal gebruik van mijn nieuwe naalden!

3 opmerkingen:

  1. Hee, leuk dat jij er ook weer bent! Ik heb je meteen toegevoegd! Veel plezier met je naalden, ik bewonder altijd mensen die met rondbreinaalden kunnen breien, zelf lukt het me nooit...! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken deze naalden helemaal niet, en heb eens goed zitten kijken naar de inhoud van het mapje...
    Zijn het korte naalden, Jonneke?
    Ik zie ook rondbreinaalden, geloof ik...
    Ga je het vest van Drops helemaal rondbreien?
    Oh..., wat een geduld moet je daar voor hebben!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik las het eerst verkeerd. dacht dat je Aldi bedoelde (haha) Maar addi ja, ik heb een rondbreinaald van addi, die breien zo lekker.
    Ik weet niet wat dat is maar je voelt het gelijk.
    Mooi vest, maar wat een karwei zeg. veel plezier met je setje naalden, goed gereedschap is het halve werk wordt er wel eens gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen