zaterdag 26 november 2011

Druk, druk, druk

Ik heb al eventjes niets van me laten horen, maar ik ben er nog hoor!

Alleen heb ik niet veel handwerknieuws te melden. Ik kom even niet aan handwerken toe omdat mijn man en ik begonnen zijn aan het opknappen van ons huis.

De badkamer is sinds vandaag af en is erg mooi geworden.
In de woonkamer is heeft een soort meubeltjesdans plaatsgevonden, we hebben wat heen en weer geschoven en het lijkt weer allemaal helemaa nieuw.

Volgende week gaan we aan de slag in de keuken.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk om de boel zo af en toe onder handen te nemen! Vaak zie je er vooraf tegen op, maar als je dan eenmaal bezig bent en het steeds mooier/leuker ziet worden, dan is het heerlijk werk! Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel verbouwingsplezier dan maar :-)))

    BeantwoordenVerwijderen