dinsdag 1 november 2011

Haarband

Volgens allerlei verhalen en berichten zou ons een vreselijke winter te wachten staan.
Om mijn oortjes hier tegen te beschermen, heb ik een lekkere warme haarband gebreid in zachtroze en zachtgrijs, met een leuke brede kabel in het midden.
Misschien nog een fleece binnenkantje ertegen en dan moeten mijn oortjes bestand zijn tegen de kou!

Ik ben ook begonnen aan het vest (zie vorige blog bericht). De breinaalden breien echt super!!
Voorlopig is het vest nog niet af want tussendoor maak ik ook nog allerlei kleine dingetjes. Zoals de haarband, een engeltje (het patroon kreeg ik van Jeanet Jaffari, www.zeelandnet.nl/weblog/data/brei) en ik wil ook nog beginnen aan een gebreide en een gehaakte tas.
Heerlijk zoveel verschillende werkjes.
Oh ja, ik ben ook nog eenvoudige handwerkjes aan het verzinnen en maken voor de handwerkles die ik tegenwoordig op mijn school mag geven! Ook heel erg leuk om te doen! Tips zijn overigens zeer welkom!!!

Oh ja, er is een ....
GIVE AWAY bij Minimoek (http://www.minimoek.blogspot.com/), de moeite waard om eens te bekijken. Ik doe voor het eerst mee aan een give-away, dus ik ben benieuwd.

2 opmerkingen:

  1. Echt een heel mooie haarband, alsof hij zo uit de winkel komt! Hier zul je vast veel complimenten mee krijgen! Heerlijk he, om met zoveel verschillende dingen bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige haarband, maar ik dacht eerst dat het een muts was. Het is een soort van brede oorwarmerband geworden.. Heel stoer met die kabels, daar houd ik wel van.
    Die vreselijke winter.., ach ze roepen zoveel. Ik hecht er nooit zoveel waarde aan.
    Heel veel plezier en succes met je vest, dat wordt een groot karwei!
    Leuk dat je handwerkles gaat geven, dat is toch wel uniek.. Ik wil best meedenken, dat vind ik leuk. Aan welke technieken denk je?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen