dinsdag 6 december 2011

Effe opvrolijken

Ik moet mezelf even opvrolijken!
Vanwege de slijtage aan mijn wervels, mag ik niet meer breien op mijn breimachine. En dus is hij verkocht.
Hij is net opgehaald.
Eigenlijk best wel balen, dit maakt wel duidelijk dat ik echt wel rekening moet houden met allerlei zaken. En dat terwijl ik liever helemaal nergens aan denk en voor de buitenwereld steeds doe alsof er niks aan de hand is.





Maar als beloning mag ik van mezelf een mooi horloge gaan uitzoeken voor het geld dat ik voor de breimachine heb gekregen!
Dat is wel weer heel leuk!

Op handwerkgebied ligt alles nog een beetje stil. Maar het huis knapt steeds meer op. Binnenkort wordt de parketvloer onder handen genomen en kunnen we andere meubels uitzoeken! Ook erg leuk!

Misschien dat ik binnenkort toch nog even de tijd vind om nog een kerstbal te breien, want dat is zooooo leuk en de tijd voor de kerstboom komt nu heel snel dichterbij!

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat vreselijk jammer dat je je breimachine hebt moeten verkopen! Soms is de realiteit harder dan je zelf wil... I am really sorry for you! Ja, dan heb je wel een opvrolijkertje nodig! Zou een kleine digi-knuffel misschien helpen? Bij deze dan!! Fijn dat je huis steeds mooier wordt, voor je het weet zit je te genieten op je nieuwe meubels met zelfgebreide kerstballen in je kerstboom...! Veel succes en groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Jonneke, dat valt niet mee voor je! Om dingen weg te moeten doen waar je graag mee bezig was, omdat je het niet meer kunt/mag...
    Ik hoop dat je alternatieven vind, want het is toch belangrijk dat je je ei creatief kwijt kunt!
    Zoek het mooiste horloge van de winkel maar uit!!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen