woensdag 14 december 2011

..... en dat is twee

Er zijn inmiddels twee blokken voor mijn nieuwe deken af. Ik gebruik het boek van Nicky Epstein, Knitting Block by Block. De deken wordt helemaal grijs, maar wel in twee tinten; licht- en dnkergrijs. Het eerste blok heet: boxed cables and ribs Het tweede blok heet: cathedral windows Het derde blok staat nu op de pennen en heet: squared lamb's tail. Ik vind het wel grappig dat de blokken allemaal namen hebben. Vandaag lekker een dagje vrij, dus na het lezen van de blogs die ik volg, snel weer aan het breien!

2 opmerkingen:

  1. Ohh, mooi! Wat een prachtige blokken en mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super ! Ik hoop dat ik breien ook nog eens onder de knie ga krijgen (vooral kabels !). Voorlopig houd ik het als beginner maar bij simpel haken.... Maar ik weet zeker dat als het af is, je je ogen er niet van af kunt houden !

    BeantwoordenVerwijderen