zondag 11 december 2011

Langzaam in kerstsfeer

Langzaam aan begint mijn huis in kerstsfeer te komen. Ondanks de opknapbeurt van ons huis, wil ik toch een gezellige woonkamer hebben tijdens de kerst.
Dit kleine "boompje" laat een paar van mijn "zelfmaaksels" zien. Ze mogen van mij dit jaar niet in de boom omdat ik alleen witte dingetjes in de boom heb gehangen. Ik vind het erg mooi geworden. Ik zal nog een foto maken om het te laten zien. Inmiddels heb ik weer van alles op de brei- en haakpennen staan, maar het goeie werkje zat er nog niet bij. Toen ik vanavond lekker in bad zat, bedacht ik ineens dat er in mijn opgeknapte interieur best ruimte is voor een mooie deken voor op de bank. Daar ga ik dus aan beginnen, allerlei blokken breien voor een mooie deken in grijstinten. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen