zondag 22 januari 2012

Veel volgers!

Hoewel ik op dit moment niet zoveel nieuws op mijn blog zet, zie ik het aantal volgers heel snel groeien! Het zijn er al 30!!!!!!!!!!!!

Binnenkort rollen er weer een aantal "werkjes" van de pennen, dus zien jullie snel weer iets nieuws.

De blokkendeken staat even op een laag pitje. Ik was er heel fanatiek mee bezig en ineens had ik even geen zin meer. Dus heb ik het even weggelegd tot de zin weer terugkomt!


Volgende week zaterdag is de blogger ontmoetingsdag, georganiseerd door Elizabeth (busybessy.blogspot.com). En ik moet werken, dat is echt balen! Ik werk in het onderwijs en moet 1 zaterdag in het jaar werken ivm met Open Huis en natuurlijk is het net deze ene zaterdag.
Ik hoop dat alle deelnemers een beregezellige dag hebben, zodat er misschien wel een vervolg komt waar ik dan wel bij kan zijn. Ik ben erg benieuwd naar alle berichten en foto's over deze dag!

2 opmerkingen:

  1. Leuk patroon met die twee grijze tinten! Ach, hebben we allemaal wel eens, dan is het gewoon tijd om even iets anders te doen. Ik weet zeker dat de zin dan later gewoon weer terug komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je niet bij de bloggersdag kunt zijn. Maar ik denk dat er vast nog wel een vervolg komt: iedereen heeft er zoveel zin in dat dat wel moet gaan lukken :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen