vrijdag 17 februari 2012

Nieuw jasje

Zo, mijn blogje heeft de winterjas al uitgedaan!
Ik heb zoveel zin in lente, in zon, in warmte, in bloemen, in buiten!

Daarom heb ik de sneeuw van mijn blog geveegd en er een vrolijk nieuw jasje voor in de plaats gezet!

Op handwerkgebied heb ik even niet zoveel te melden.
Maandag komen ze onze parketvloer schuren en opnieuw in de wax zetten, dus het huis staat al een beetje op de kop omdat alle meubels eruit moeten.
Gelukkig krijgen we morgen hulp, want met de onsteking in mijn rug kan ik nog niet zoveel.
Zo'n ontsteking komt heel snel maar vergeet om ook weer weg te gaan.



3 opmerkingen:

  1. Wat vrolijk! Ik ben er een tijdje terug ook mee bezig geweest maar weet niet hoe je een eigen foto als achtergrond kunt gebruiken. Heb je misschien tips?

    Liefs Rianne
    Rianneshaaksels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het nieuwe jasje ziet er gezellig uit, krijg al helemaal zin in de lente. Heel veel sterkte met je rug, en succes met de vloer.

    Liefs Lieke
    http://liekeslife81.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vrolijk en gezellig is het bij jou geworden, krijg al helemaal zin in de lente...! Mooi bloemenpatroon, daar zou ik wel een stofje van willen hebben ;)! Heel veel succes met de vloer, wat een klus... maar voor je het weet zitten jullie straks weer lekker strak op een mooie vloer!

    BeantwoordenVerwijderen