vrijdag 10 februari 2012

Nog meer knuffeltjes

 Dit is Charlotte! Charlotte is een klein gehaakt berenmeisje met een schattig jurkje en een piepklein barretje op haar hoofd.
 Ook Charlotte gaat binnenkort op reis voor het POEKIE-project.

En dan nog twee gelukspoppetjes. Een lief meisje en Piet Piraat.
Er rolt veel van de brei- en haakpennen op dit moment omdat ik verplicht rust moet houden.
Ik heb een ontsteking in/aan mijn bekkengewricht. Dat betekent veel pijn, veel pijnstillers en rustig aan doen.
Voor m'n hobby is dat een geluk bij een ongeluk! Ik heb ineens extra tijd om dingen te maken, hoewel ik maar kort achter elkaar iets kan doen, want ik kan niet lang zitten, niet lang liggen en niet lang staan dus ik moet alles steeds afwisselen.

2 opmerkingen:

  1. Auw... oh wat vreselijk akelig! Tja, mooi meegenomen natuurlijk dat je nu veel kan handwerken, maar je zit er niet op te wachten!! Ik wens je een heel spoedig herstel toe, sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je beer is schattig, de gelukspoppetjes zijn leuk, maar die pijn is natuurlijk niet wenselijk. Wat zal dat naar zijn. Lijkt me ook een heel vervelende plek.
    Heel veel sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen