woensdag 8 februari 2012

POEKIE

In mijn vorige blog gaf ik al aan dat ik een aantal knuffels op reis ga sturen.
Zaterdag gaan ze op reis, voor die tijd zal ik nog even een foto maken.
En waar gaan ze heen?
Ze gaan op reis naar Rumst in Belgie. En van daaruit gaan ze deze zomer naar het kinderziekenhuis in Gent.
Mijn knuffels gaan op reis voor het POEKIE project.

Meer informatie over dit fantastische project kun je vinden op www.poekie-knuffel.blogspot.com

Ik hoop dat er nog veel meer handwerksters mee gaan doen, zodat straks alle kinderen blij gemaakt kunnen worden met een lieve knuffel!

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig initiatief! Ik hoop dat er heel veel knuffels gemaakt worden! En eens kijken of ik zelf ook iets kan maken ;)! Altijd leuk om te doen en om iemand blij te maken! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen