dinsdag 6 maart 2012

Iets nieuws en iets ouds

 Pas nog even snel deze Granny-slofjes gehaakt. Ze zijn in het echt mooier en leuker om te zien dan op de foto! Gaat ook een beetje lastig, die slofjes op de foto zetten. Misschien had ik ze aan moeten doen en dan een foto moeten maken??

En nog een foto; van een borduurwerk dat ik jaren geleden (2003) maakte. Ik heb het nog nooit op mijn blog gezet en dus werd het wel tijd! Ook hier geldt weer dat de foto minder mooi is dan de werkelijkheid. Ik heb het geborduurd met borduurzijde die in kleur verloopt van licht- naar donkerblauw. Er zit een witte rand om het borduurwerk, met een blauwe lijst. Ik vind het zelf nog steeds erg mooi.

Het volgende borduurwerk laat nog even op zich wachten, het vordert wel maar erg langzaam.

Verder heb ik afgelopen tijd veel over het wereldwijdeweb "gezworven". Ik heb veel nieuwe patroontjes gezien en heb weer heel veel nieuwe zomer-inspiratie opgedaan!
Er staat een sjaal op de pennen, die ik ga breien van verschillende tinten blauw katoen.
Wordt vervolgt!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je dit borduurwerk aan ons showt, prachtig met die blauwe tinten! Altijd lastig om iets mooi op de foto te zetten he! De sloffen zien er super uit, ik vind zowel wol als patroon geweldig!! Die zullen vast lekker zitten!

    BeantwoordenVerwijderen