zaterdag 31 maart 2012

't Was even stil

Nee, ik heb niet stil gezeten. Integendeel, ik ben zo druk geweest dat er helemaal geen tijd meer was om de computer aan te zetten of om te handwerken.
Ik ben een week weggeweest voor mijn werk en ben helemaal moe, moe en nog eens moe terug gekomen.
Ben nu net even uit m'n bedje gekropen en heb nu even tijd om een nieuw blogje te schrijven, voor het geval jullie denken dat ik uit blogland verdwenen ben.
Op handwerkgebied is het dus ook even stil. Ik brei aan een sjaal en ik haak aan een vestje.
Tijdens mijn werkverblijf elders kwam ik deze pauw tegen.

Mooi he?

2 opmerkingen:

  1. Een pauw met zijn verentooi, dan moet het wel lente zijn!
    Rust maar lekker uit.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och ja, zo gaat dat soms... gewoon aan toe geven! Wij zullen je heus niet vergeten, en als je weer meer tijd hebt, dan zien we je vanzelf weer! Zorg goed voor jezelf, lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen