dinsdag 10 april 2012

Breien, borduren, haken

Ik ben weer met van alles tegelijk bezig.
Heerlijk vind ik dat. Even met het ene bezig en dan weer met het andere.
Het blauw/grijze haakwerk wordt een vestje voor de zomer.
Het knalroze/oranje breiwerk wordt een Haruni omslagdoek.
En het borduurpakketje is een boekenlegger.
Ik heb nog steeds een heel groot borduurwerk liggen, maar soms vind ik zo'n klein, simpel werkje makkelijker te pakken en je hoeft er niet zo bij op te letten als bij het telpatroon van het grote borduurwerk.

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal heel veelbelovend uit. Ik kan me wel voorstellen dat je werk in verschillende technieken hebt liggen, zo wissel je niet alleen van materiaal af, maar ook van werkwijze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben weg van je haakwerk, ziet er mooi uit. En leuk toch om met vanalles bezig te zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, bekend! Ik ben ook altijd bezig met diverse dingen tegelijk. Nu ben ik bezig met net zo'n vestje als van jou, alleen heb ik het achterpand rond gebreid en komt er straks een gehaakte rand omheen. Alleen heb ik nu het probleem dat ik geen breigaren genoeg heb ... De rand wordt dus wel iets anders denk ik ...
    Ik vind jouw vestje prachtig en ook in een hele mooie kleur!

    Groetjes, Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen