dinsdag 24 april 2012

Vestje



Mijn zomervestje is af!
Het was een leuk patroon om te haken.
Eerst haak je een rechthoek als achterpand en daarna haak je daar een cirkel omheen. Die cirkel is dan de onderkant van het achterpand, de kraag en de voorpanden ineen.
De mouwen worden apart gehaakt en later ingezet.

Natuurlijk is het volgende project nu al van start gegaan! Ik ga drie kussens haken voor op de bank. Ik gebruik daarvoor wit, grijs en zwart katoen. Foto's volgen in een volgend blogje!

7 opmerkingen:

  1. Wat is je vestje mooi geworden!
    Ik heb er echt bewondering voor! Mooie kleurcombinatie is het en prachtig gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukje zeg, het ziet er schattig uit en lijkt me erg leuk om te maken! Het zit vast heeeerlijk...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie nu dat ik die ook aan het maken ben, haha. Leuk is ie hè!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig vest is dat.
    Prachtige kleuren garen.
    Zo 1 wil ik mij ook wel haken,waar komt het patroon uit als ik vragen mag.
    Of staat die ergens op de site van drops.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hetty,
      Bedankt voor je reactie. Ik ben even weggeweest uit blogland, vandaar dat het even duurde voordat er een antwoord kwam.
      Ik weet niet precies meer welk patroon ik voor het vestje heb gebruikt maar volgens mij was het een drops patroon.

      Verwijderen
  5. Hoi Jonneke.
    Ja klopt kwam uit drops ik heb hem gevonden maar kwam er niet uit nog.
    Later maar eens weer proberen.
    Maar bedankt voor jou reactie.
    Fijn weekend groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo
    Ik ben benieuwd nare dit patroon van drops kan het niet vinden weet je toevallig ook het patroon nummer
    Alvast bedankt
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen