dinsdag 21 augustus 2012

Ik ben er weer

Jaja, eindelijk weer terug in blogland. Ik heb heerlijk genoten van een lange vakantie. Nog een paar daagjes thuis genieten en dan weer aan het werk.
Tijdens mijn vakantie kreeg ik weer zin in handwerken en dat leverde het volgende op:




Ik ben druk bezig met het haken en breien van barbiekleertjes.
Vooral het maken van bruidsjurken en grote, wijde jurken vind ik heel erg leuk!

De foto's zijn niet zo mooi geworden, ik moest het even vlugvlug doen. Maar er volgen vast meer foto's!

Nu even brutaal: mochten jullie nog oude barbiepatronen hebben liggen of leuke sites weten, ik hou me aanbevolen!!

4 opmerkingen:

  1. wanneer je barbie kleertjes maakt is deze site echt heel erg leuk , je kan zelf de taal kiezen sommige patronen zijn zelfs in het nederlands:
    http://www.stickatillbarbie.se/

    Jouw barbies zijn wel prachtig geworden zeg
    groetjes
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leonie,
      Die site ken ik, staat inderdaad boordevol patroontjes.
      Via Picasa heb ik net prachtige amerikaanse patronen van baljurken gedownload.
      Bedankt voor je reactie op mijn logje!
      Groetjes, Jonneke

      Verwijderen
  2. Wat zien de dames er prachtig uit! Nog een paar mooi aangeklede mannen er bij en het bal kan beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi leonie
    Mijn kleindochter is bijna jarig en haar wens een bruidsjurk voor barbie
    Ik vind de geel-groene jurk erg leuk om in het wit te maken.
    Mag ik jou patroon s.v.p. hebben.
    Namens mij en mijn kleindochter alvast hartelijk dank
    Met vriendelijke groet omaliefie

    BeantwoordenVerwijderen