dinsdag 20 november 2012

Breirol

Steeds zag ik, op allerlei sites, van die mooie breirollen voorbij komen.
Eerst dacht ik, wat moet ik ermee. Maar toen kwam ik terecht op het blog van Anneleindesign (www.anneleindesign.blogspot.nl). Zij had een aantal breirollen bij elkaar liggen, en toen wist ik het zeker. Ik hoef er niks mee, het breien ervan is heel leuk, en daarna leg ik de rol ergens in een mooi hoekje neer, gewoon voor de sier.
Gisteravond ben ik begonnen, en het eerste patroontje is af.
En nu is het virus helemaal toegeslagen. Want op hetzelfde blog kwam ik de aankondiging van de adventsjaal 2012 tegen......
Als het goed gaat met m'n eerste breirolletje, dan begin ik misschien op 1december wel aan die sjaal.



2 opmerkingen:

  1. O, het ziet er wel heel verleidelijk uit en ik ben het nog steeds een keer van plan maar voorlopig heb ik als aanstaand oma al een heleboel lieve werkjes op mijn to-do-lijst,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen