donderdag 15 november 2012

Daar ben ik weer!

Wat kun je soms rare dingen doen!
Zo dacht ik dat ik helemaal klaar was met het schrijven op mijn blog. Maar ineens gaat het dan weer kriebelen. Gelukkig kon ik het hele zaakje weer terugroepen en weer doorgaan met mijn weblog.

Ondertussen heb ik wel iedere dag al jullie blogs gelezen hoor!

Mijn breisels en haaksels zijn een nieuw weggetje ingeslagen sinds ik in het gelukkige bezit ben van een prachtige, bijna levensechte pop.

Voor haar, en als het goed gaat ook voor de verkoop, brei en haak ik nu allerlei kleding, schoentjes en mutsjes.

Daarnaast ben ik natuurlijk ook nog bezig met de kleding voor de barbiepoppen.
Nu maak ik het vooral nog omdat ik het superleuk vind. Maar ook deze kleertjes hoop ik te verkopen.

Mijn droom: een halve dag minder gaan werken en die tijd besteden aan het ontwerpen en maken van poppen-, baby- en barbiekleding. Maar dan moet er natuurlijk wel een mogelijkheid zijn om de gemaakte kleding te verkopen, anders groeit mijn huis dicht met al die kleertjes.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kleertjes heb je gemaakt!
    Leuk om je weer terug te zien hier :-)
    Ik hoop van harte dat je droom ooit eens waar gemaakt kan worden. Geloof in jezelf, dat is alvast een goed begin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je weer te 'zien'!! prachtig haakwerk en inderdaad levensechte pop. Succes !!((zwaaii))... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk gemaakt weer, je droom komt dicht in de richting van die van mij! een webshop misschien of af en toe een braderie of....... succes in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen