donderdag 27 december 2012

Awalief!

Gisteren waren we bij mijn ouders. Mijn broer had een heleboel cadeautjes in een grote zak gestopt en door een dobbelspel werden die cadeautjes verdeeld en heen en weer geschoven en afgepakt net zo lang tot de tijd om was.
Een cadeau mocht uitgepakt worden, en toen barste de "strijd" los.
Het was zo'n schattig cadeau, dat wilde iedereen wel hebben.
Ik had het een paar keer in handen, maar moest het weer weggeven, of het werd afgepakt. Maar net voor het moment dat de tijd om was, kreeg ik het weer terug en ......... Kon ik het houden!!
Ik vind het zo'n leuk ding, en hij past precies bij mijn bank!
Wat vinden jullie er van?
Awalief!


3 opmerkingen:

  1. Owwwwww die is echt liefffffffff :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, die is lief! Hij heeft zo'n schattig koppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi hi, ik snap dat je deze graag wou winnen, hij is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen