dinsdag 11 december 2012

GESTOPT

Zo, na veel brei-uren en bijna even zoveel piekeruren ben ik gestopt met de adventsjaal.
Ik vond het zo'n leuk idee om aan mee te doen, maar het resultaat viel tegen.
Ook kwam ik een paar keer een fout in het patroon tegen, waardoor ik weer een heel stuk uit moest halen.

Ik ga nu gewoon verder met m'n blauwe breirol, waar ik zelf de patroontjes voor bij elkaar zoek op andere blogs en in boeken en tijdschriften.

En het roze garen wordt vast weer iets anders moois!


3 opmerkingen:

  1. Jammer hoor, maar.. je hebt het in ieder geval geprobeerd! Voor dat mooie roze komt vast wel weer een andere leuke bestemming!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk als het niet goed voelt.
    Gelukkig hoef je je nu niet te vervelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah..., daar ligt je mooie wol! Maar je moet je gevoel volgen hoor, dat is altijd het beste.
    In het begin zaten er idd foutjes in de patronen, maar in de loop van de dag waren die meestal opgespoord door de andere dames...
    Ach, wie weet begin je alsnog opnieuw...
    Mocht je hulp nodig hebben, dan trek je maar aan de bel hoor..

    BeantwoordenVerwijderen