donderdag 6 december 2012

Nog meer "achterstand"

Gisteren ben ik begonnen met breien van de adventsjaal, ik had de vaart er goed in want ik wil een beetje in de buurt komen van het aantal dagen. Het patroon is nu op dag 6. Ik zou vandaag aan dag 3 beginnen, maar.......
Ik vind het helemaal niet mooi. Veel te druk, al die kleurtjes en de patroontjes komen niet echt mooi uit.
Dus..... Het moet een effen sjaal worden, en ik moet (voor de 3e keer) bij patroon 1 beginnen.
Nu twijfel ik nog; zal ik gaan voor fuchsia-roze (echt mijn kleurtje) of kies ik voor "veilig" wolwit?




2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het patroon ook in fuchsia heel goed uit komt, als het maar effen is, dus als dat jouw kleurtje is, zou ik daar voor kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, volgens mij had je allang zelf besloten dat het roze gaat worden ;-)
    Veel succes en breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen