zaterdag 19 januari 2013

Haakrol

Op het blog van Wieke van Keulen (wiekevankeulen@blogspot.com) verschijnt iedere week een patroontje voor een haakrol.
Tot nu toe zijn er 2 patroontjes verschenen.
Ik had ze allebei gehaakt en toen zag ik bij romeliascottage.blogspot.nl een variatie met een randje tussen de patronen.
Dat vond ik erg mooi. Dus het 2e patroontje uitgehaald en een gaatjesrand ertussen gehaakt.
Aan de onderkant wil ik nog een randje haken.

Gisteren ben ik begonnen aan het lijfje van de barbiejurk. In de rok zit nu ongeveer 500 meter! haakgaren verwerkt.

Bink heeft even fotomodel gespeeld, met mijn stukje haakrol op zijn rug.





3 opmerkingen:

  1. Als ik eerlijk ben, vind ik het met gaatjes nog veel mooier dan zonder.
    Pfieuw, 500 meter al! Ik ga met heel andere ogen kijken naar zo'n jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind het ook leuk met zo'n randje ertussen...
    Binnenkort start ik ook met de haakrol hoor, vind het zo leuk... Maar ik houd de stukjes wel kort, kan ik lekker veel steekjes uit proberen.

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ! Natuurlijk mag je het overnemen. Wat leuk dat we zelfs de zelfde poes hebben.
    Groetjes, wendy

    BeantwoordenVerwijderen