zondag 6 januari 2013

Jurk 2

Even een nieuwe foto van de vorderingen van de jurk voor Barbie.
Eerst begonnen volgens patroon, maar ik vond het patroon veel te druk. De echte jurk is van zwart satijn, dus moet "mijn" jurk ook glad zijn, vond ik. dus alles uitgehaald en opnieuw begonnen, nu gewoon met vasten , dit geeft een mooie gladde rok.
Net even gemeten; 1toer is1mm breed! Voordat ik de onderkant van de rok heb bereikt, mag ik dus nog aardig wat toeren haken!
Op de foto is het nog maar een zwart frummeltje, maar het wordt echt een rok hoor!

3 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een gepriegel en dan nog wel in het zwart.... met welke naald ben je aan het haken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haak met naald 1.75. Valt dus nog wel mee!

      Verwijderen
  2. Fffffttt, dat zijn veel vasten! Maar je krijgt wel een mooi effect. Ik zie daar al wel een beetje de jurk van Diana in hoor!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen