zondag 24 februari 2013

2x sjaal

Ik ben weer bezig met het breien en haken van twee sjaals. Ik heb er al heeeeeel veel, maar steeds komen er weer zulke leuke nieuwe patroontjes bij, dat ik het niet kan laten om die te gaan maken.
Op de rondbreinaald staat de "harmonica-col" van Jeanette (www.blij-dat-ik-brei.blogspot.nl).
Ik brei een voorjaarsversie van katoen in vier kleuren roze.
En mijn haaknaald haakt aan een experiment. Een brede sjaal/ omslagdoek. Ook van katoen, allerlei restjes in pastelkleurtjes. Steeds 1rij per kleur. Voordeel hiervan is dat je niet hoeft af te hechten, want de uiteinden worden gewoon de franjes van de sjaal.
Ondanks het winterweer, ja alweer sneeuw!, ben ik dus al wel bezig met het voorjaar.
Ik heb zo'n zin in zon en warmte!






2 opmerkingen:

  1. Beide projecten zien er nu al heel mooi uit; ze zijn vast prachtig als ze af zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de kleuren gaat het sowieso niet liggen .... moooooooi!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen