woensdag 20 februari 2013

Baksteensteek, haakrol 7

Met een beetje vertraging is hier alsnog het 7e patroontje van de haakrol. Deze keer de baksteensteek. Dit patroontje is een combinatie van patroontje 4 en patroontje 6.
En nu maar weer op weg naar het volgende patroontje.

Er komt niet zoveel uit mijn handen. Ik heb eindelijk vakantie, en nu kreeg ik maandagavond een blaasontsteking, dat betekent niet uitslapen, maar om 7 uur mijn bedje uit om medicijnen te nemen, en 's avonds ook niet vroeg naar bed, want ik moet het laatste pilletje om 23.00 uur nemen.

En nog een pechverhaal; gisteravond regende het in de woonkamer! Er kwam water via de plafondlamp naar beneden. De aansluiting bij ons nieuwe badkamerkastje lekte flink. Gelukkig konden mijn man en mijn vader het lek redelijk snel weer dichten, dus de regenbui is weer gestopt.

En wil je nog meer pech horen; twee weken geleden reed ik naar mijn werk en ik dacht dat ik nog net door oranje reed, maar de flitspaal oordeelde anders. Jonneke moest een boete van €220,00 betalen.

Ik hoop dat het pech-gedoe nu afgelopen is en dat de komende helft van de vakantie beter verloopt!


4 opmerkingen:

  1. Wat een pech heb jij, Jonneke... Om nu uitgerekend in je vakantie ziek te worden!
    Je bakstenen zijn in elk geval wel heel goed gelukt! Bij mij zijn ze laaaaaaaaaaaannnnnnnnnggggg zo mooi niet. Ik denk dat ik te strak haak.
    Balen zeg die lekkage, hebben we in het vorige huis ook een keer gehad; moest heel de douchebak eruit...
    Nou, ik hoop dat je nu nog een paar dagjes geluk krijgt in je vakantie, het moet toch niet gekker worden! Geniet van je vrije dagen..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech!
    En dat in je vakantie tijd!
    Beterschap!
    Je haakrol ziet er mooi uit!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja zeg, jij bent vandaag de derde die een blaasontsteking heeft.. is dit besmettelijk of zo? Echt vervelend joh, ik hoop maar dat je er snel weer van af bent! Zeker met alles wat erbij komt.. gelukkig kun je wel haken. Sterkte en beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeker mooi gehaakt Jonneke
    ik moest even goed kijken naar het resultaat
    dat komt wellicht omdat wij jouw haakwerk "op z'n kop" zien
    het ziet er erg mooi uit, net een echt muurtje van stenen.
    wanneer rol je de haakrol voor ons uit?
    beterschap toegewenst door PUUP

    BeantwoordenVerwijderen