zaterdag 16 februari 2013

Bezigheden

Mijn breirol is af. Het garen was op dus dat betekent automatisch einde breirol.
Maar niet getreurd, een nieuwe breirol staat al op de pennen. Deze keer ga ik proberen de breirol van Annelein Design te breien. Zij heeft een vertaling gemaakt van de adventsjaal en dit patroon omgevormd tot breirolpatroon, vol met ajourpatroontjes.
Verder staat er nog een sok op de pennen, sok 1 is klaar, nu sok 2 nog.
En ik ben bezig met een gekleurd, vrolijk haakwerkje.
En als laatste een grijs haakwerk. Dit is een probeersel, een van mijn trouwe lezers (hoi mama!), weet vast al wat dat gaat worden. Ik hou het nog even geheim, totdat ik zeker weet dat het gaat lukken.
Fijn weekend allemaal!











4 opmerkingen:

  1. Je blauwe breirol is prachtig, wat een mooie patroontjes!
    De sokken worden ook helemaal leuk, maar wat die haakwerkjes moeten worden?????? Ikwacht wel af!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De breirol is echt prachtig!
    En je bent wel met veel projecten bezig hoor!
    Heel leuk allemaal.

    Voor jou ook een fijn weekend!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent ook al aangestoken door het rolletjes-virus..
    Nou, het is verslavend hoor, dat kan ik je wel vertellen.
    De breirol van Annelein Design is hartstikke leuk om te maken, en goed te doen!
    Ik kan echt niet raden wat je haakwerk gaat worden..., zal rustig af moeten wachten...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je breirol is prachtig geworden!
    En ook je andere werkstukken zien er veelbelovend uit!
    Ik wens je een fijne zondag!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen