zaterdag 9 februari 2013

Breirol en sneeuw

Hoewel de "weermannen" geen sneeuw voorspeld hadden, begon het hier vanmiddag toch te sneeuwen. En het sneeuwt nu (21.00 uur) nog steeds. Er ligt al een flinke laag. Toen ik de foto maakte lag er pas een klein laagje.

Tijdens al dat gesneeuw heb ik lekker op de bank gezeten en gebreid. Ik ben bezig met een paar lekker warme sokken en ik heb weer een stukje aan mijn breirol toegevoegd.
Er zitten nu 14 verschillende patroontjes in. Steeds om en om een ajourpatroon en een "vast" patroon.




3 opmerkingen:

  1. Hier heeft het de hele dag gesneeuwd, maar het dooide ook weer wat, toch is alles de hele dag al wit.
    Je breirol ziet er goed uit, dat wordt echt heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, iedere keer worden we weer verrast door de sneeuw...
    Nu vanmorgen vroeg ligt er bij ons ook weer een dun laagje, op sommige plekken blijft het liggen op andere weer niet.
    Je breirol wordt prachtig, leuk om te doen hè?
    Is de kleur nu grijs of blauw? Dat kan ik niet goed zien.

    Fijne zondag, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het koude Noorwegen ook veel sneeuw gevallen.
    Je breirol is erg mooi!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen