zondag 17 februari 2013

Het grijze geheimpje

Het is gelukt!!!
Een tijdje geleden werd ik ineens helemaal verliefd!
Ik zag hem en ik dacht die hoort bij mij!
Vandaag kan ik hem aan jullie voorstellen, mijn nieuwe liefde:
OLLI
Ik ben helemaal weg van Olli, de mascotte van Feyenoord en diergaarde Blijdorp. Ik zag de reclame op tv en keek daarna nog heel vaak naar het filmpje op YouTube.
En gisteren heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik begonnen aan mijn eigen Olli.
Voor het eerst helemaal zonder patroon, gewoon op gevoel gehaakt. Steeds mijn werk vergeleken met een foto van Olli, via Google.
En vandaag is hij af! Hij lijkt echt heel goed! In het echt nog beter dan op de foto.




6 opmerkingen:

  1. Ach , wat een snoepie!
    Ik ken de reclame ook.
    We hebben nog steeds Nederlandse t.v.
    Ga je nu ook de reuze versie maken? Hi,hi!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk reclame!

    En wat knap dat jij Olli gemaakt hebt uit je hoofd (duimpje)
    Hij is heel erg leuk geworden.

    Nu de grote versie!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lijkt zeker sprekend! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi en goed gelukt. Ik zag meteen wie het moest zijn nog voordat ik je tekst had gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwwww die Olli is zooooo geweldig!!!! En deze Olli ook meis!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap dat je dat kunt! Ik had het niet kunnen raden dat het een Olli zou worden...

    BeantwoordenVerwijderen