donderdag 28 maart 2013

Haakrol 11 en 12

Net weer twee stukjes haakrol afgemaakt.
Stukje 11 is een variatie van stokjes en vasten
Stukje 12 is de stersteek, ook een variatie van stokjes en vasten.
Inmiddels zit er al 100 gram katoen in, ongeveer 300 meter.
Aan het eind van het tussenrandje moest ik een nieuwe bol aanhechten.

Ik heb eventjes niet zoveel tijd om te haken en te breien.
We zijn namelijk bezig om de bovenverdieping van ons huis op te knappen.
Mijn hobbykamer is verhuisd naar de zolder, een heel knus eigen kamertje!

Nu gaan we de kamer die leeg is gekomen eerst helemaal schilderen, daarna gaan we er zelf even slapen, zodat we onze slaapkamer onder handen kunnen nemen.
Wanneer dat klaar is wordt het kamertje een gezellig logeervertrek.

We hebben ook heeeeeeeeel veel opgeruimd, de garage staat vol met blauwe zakken, die gaan morgen naar de stort.
Wat een ruimte levert zo'n actie op!




2 opmerkingen:

  1. Dit ziet er prachtig uit. Oh dat opruimen; vreselijk, maar het ruimt ook op in je hoofd en geeft weer meer tijd/energie voor leukere klusjes (als haken, breien, enz.). Fijne pasen. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke steekjes, nu moet ik ook maar snel volgen.. want ik loop een beetje achter.
    Heerlijk hè om op te ruimen. Als je eenmaal goed op dreef bent, dan sta je versteld van wat je allemaal hebt!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen