woensdag 22 mei 2013

Mini haakrol

Naast de haakrol van Wieke ben ik begonnen aan een "mini haakrol".
Ik haak met haaknaald 1.75 en heb, net zoals de andere haakrol, 30 losse opgezet.
Hoe de rol eruit gaat zien weet ik nog niet. Ik ben van plan om de patroontjes van Wieke erin te verwerken, maar ik heb zelf ook nog een heleboel leuke patroontjes liggen en die wil ik er ook in stoppen.

Vandaag kwam ook het boek binnen dat ik bestelt had.
Daar staan erg veel hele leuke patroontjes in.
Ik heb dus weer genoeg te doen. De blokkendeken vordert ook nog steeds. Inmiddels al 14 blokken! Foto's daarvan volgen binnenkort.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n ieniemienie haakrolletje...
    En patroontjes zijn er werkelijk genoeg!
    Het boekje schijnt erg leuk te zijn, ik heb het zelf niet. We gaan er vast wel iets van zien bij jou!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief zo'n klein rolletje !!

    ((zwaaiii))... MM

    BeantwoordenVerwijderen