vrijdag 7 juni 2013

Babyslofje

Op het weblog van Elizabeth (www.busybessy.blogspot.nl) kun je hele leuke patroontjes vinden van babyslofjes.
Van een van die patronen heb ik ook een slofje gebreid.
Heel leuk, met een eenvoudig ajourpatroontje op het wreefje.
Ik heb een klein probleempje bij het breien van sloffen en sokken..........
Na het eerste exemplaar, heb ik niet zoveel zin meer om de tweede te maken.
Maar ja, het moet toch. Want met allemaal enkele sokjes kom je niet ver.
Ik doe even iets anders tussendoor, en dan ga ik toch echt beginnen aan slofje twee.
Wordt dus vervolgd........


1 opmerking:

  1. Haha, dat is een bekend sok! En weet je dat ik hetzelfde probleem heb als het eerste sokje af is...
    Mooie kleur heb je gebruikt, Jonneke!
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen