vrijdag 5 juli 2013

Weer een stukje verder

De sjaal vordert langzaam.
Als ik te lang doorga met haken, maak ik snel een foutje en dan moet ik weer "achteruit haken".
Dus steeds 10 minuutjes en dan weer pauze.
Gelukkig merk ik wel dat het steeds iets beter gaat!
Ik kreeg leuke reacties op dit patroon. Misschien zijn er meer mensen die deze sjaal gaan haken? Ik zou dan best graag het resultaat zien.

De rijen worden steeds langer!
Wat ik erg leuk vind aan dit patroon is dat de zijkanten ook direct afgewerkt zijn. Je hoeft er dus niet achteraf nog een rand omheen te haken.



5 opmerkingen:

  1. Echt een plaatje hoor!
    Mooi het pineapple patroon!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Maar lijkt me moeilijk. Kan best begrijpen dat je om de 10 minuten even pauze nodig hebt :-)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt mooi!!!! Rustig aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi haakwerk laat je zien.

    Overigens wil ik je veel beterschap wensen, ik hoop dat je snel bent opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!! Dus ben ik ook begonnen, met een dubbele draad hele dunne lichtgrijze wol. :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen