woensdag 11 september 2013

Alles tegelijk


Ik ben met van alles tegelijk bezig.
Een wit babyvestje, met ajourpatroontje.(breien)
Een vest voor mezelf.(breien)
Een paar sokken.(breien)
Een colsjaal.(haken)
Een barbiejurk.(haken)
En een kussen dat geborduurd moet worden.(borduren)
Ik doe steeds van alles een beetje. Dat schiet dus niet echt op, maar ik vind de afwisseling wel leuk.

Vandaag zal er niet veel van handwerken komen.
Want, ik ben vandaag jarig!
Vanmiddag krijg ik een High Tea cadeau. Daar heb ik veel zin in! Ik ben heel erg benieuwd wat voor een soort lekkers ik voor mijn neus krijg!

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, geniet lekker van je high tea, leuke producties heb je op de pennen, vooral dat drops vest, zo knap als je dat kunt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuk cadeau, een high tea; geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik wens je een hele fijne dag toe....

    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Jonneke!
    Ik hoop dat je een reuze fijne dag hebt gehad, kan bijna niet missen met een high tea als cadeau....
    Je bent lekker met verschillende werkjes tegelijk bezig..., zelf vind ik dat ook juist fijn; beetje afwisseling.
    Het komt vanzelf wel weer een keer af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd en geniet van je high tea!
    dat afwisselen in werkjes herken ik heel erg, dan blijft alles leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen