zondag 27 oktober 2013

Ruilen?

Tijdens het breien van de "regenboogsjaal" van Fenna garen, bleek dat ik een allergische reactie op mijn handen kreeg van dit garen. Waarschijnlijk door de kleurstof of door een lijmstof.

Ik kan er dus niet mee verder.
Ik heb nog 3 hele bollen in de regenboogkleurtjes, 1 hele bol in groen/blauw/rood (al opgewonden met de wolwinder) en een restje oranje/blauw/donkerrood.
En ik heb natuurlijk de sjaal die al tot over de helft is gebreid. Die kan afgemaakt worden ( uithalen lukt bijna niet met dit garen). Ik kan de sjaal niet dragen vanwege de allergie. Maar misschien vindt iemand van jullie de sjaal wel de moeite waard!

Misschien vindt iemand van jullie het leuk om met mij te ruilen? Mijn hele pakket Fenna ruilen tegen ..........................

Laat maar weten of je dat leuk vind en wat je wilt ruilen.

Mochten er veel reacties komen dan loot ik. Als het er niet zoveel zijn, dan kies ik de leukste ruil.
Ik ben heel benieuwd of er reacties komen.

11 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je heel veel reacties gaat krijgen!
    Maar ik heb even niks te ruilen... jammer, want ik heb heel veel gehoord over dit garen en ik heb het nog nooit in het echt gezien.
    En de wibrA hier levert het niet meer.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas heb ik ook niks te ruilen, maar wil het wel tegen betaling van je overnemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Josephine Schadt27-10-13 15:48

    Ik heb ook niets om te ruilen. Na meer dan 25 jaar heb ik weer het breien en haken opgepakt en zou het graag tegen betaling van je willen overnemen.
    hartelijke groeten,

    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ze heel erg graag willen, van de regenboogkleur heb ik er maar een paar en die vind ik erg gaaf. Een dochtertje van een nichtje vindt dit garen ook erg mooi, dus zou ik graag voor haar een sjaal er van maken, en dan ook nog wat moois voor mezelf ermee maken. Wat zou je er voor terug willen? Ik heb best veel garen, dus ruilen moet vast lukken. Groetjes Janny Kroezen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!
    Ik wil wel ruilen hoor! Heel graag zelfs.
    Wat zou je er voor terug willen hebben?
    Groetjes Rhea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja! Heel graag! Ik zou het willen ruilen tegen wol waar je wel tegen kunt. Zodat je alsnog een heerlijke sjaal, kol of omslagdoek kunt maken. Of dat ik het voor je maak

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom net een klein stukje te kort voor mijn regenboog omslagdoek

      Verwijderen
  7. hallo mevrouw ik zou ook graag de regenboog kleurtjes willen omdat ik ook helaas te kort kom maar voor wat wil u ruilen?een nieuw haakboekje? of iets anders wat u mooi vind?ik hoor het graag van u vriendelijke groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou, dat zou geweldig zijn! Kijk maar eens op mijn blog/FB pagina wat je wilt hebben met de evt. ruil.
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben behalve dol op handwerken ook dol op kokkerellen. Ik wil de wol graag ruilen tegen een doos met lekkers uit eigen keuken. Bijvoorbeeld: zelfgemaakte frambozenwijn, ingemaakte stoofpeertjes, appelmoes met kaneel, een bijzonder brood, een kruidkoek, jam, etc.

    BeantwoordenVerwijderen