donderdag 12 december 2013

Adventsjaal poging 2

Ik ben opnieuw begonnen met de adventsjaal. Omdat ik het wel leuk vind om de sjaal dit jaar af te krijgen, heb ik besloten om met de helft van de steken te gaan beginnen. Dus in plaats van 103 steken ben ik begonnen met 49 steken.
Ik vind dat de patroontjes met deze draad veel mooier uit komen.
De vorige keer vond ik patroon 3 echt niet mooi.
Nu zie je een soort wybertjes patroon, en nu vind ik het patroontje wel mooi.
Ik loop wel een stuk achter nu. Ik ga zometeen beginnen met dag 4, en we zijn al op dag 12!
Maar ja, misschien kan ik in het weekend nog een stukje inlopen.
                         

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit!
    Dat jij dat zo kan breien... knap hoor!
    Ik heb al moeite met een gewoon gaatjes patroon :-(

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig vind het zo'n leuk idee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar kan ik de beschrijving hiervan vinden ?? heb het ergens gelezen maar weet niet meer waar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt de originele beschrijving vinden op www.von-stroh-zu-gold.de
      Een Nederlandse vertaling kun je vinden op www.vanannashand.blogspot.nl. Ook via Ravelry kun je de patronen vinden, daar vind je ook veel foto's van mensen die ook bezig zijn met de adventshawl.
      Groetjes, Jonneke

      Verwijderen