woensdag 4 december 2013

Verrassing

Een poosje geleden had ik een ruil afgesproken met Yvonne, van Tuttihaakt. Ik had een aantal bollen Fenna-garen, zij maakte in ruil daar voor een sjaal voor mij.

Toen ik afgelopen zondag thuis kwam, stond er een schattige, roze doos op mij te wachten. Met daarin allemaal mooi ingepakte pakjes en een lief kaartje.
Yvonne had een prachtige, groene col gehaakt. Maar, zo schreef zij op het kaartje, haar zus vond hem ook mooi maar haar moeder niet. Dus omdat ze toen ging twijfelen, heeft ze nog een sjaal, in zwart en grijs, gehaakt.
Ik kreeg dus twee! hele mooie sjaals. En er zat nog een pakje in, daar kwamen vier zakjes met schattige, kleine knoopjes uit. Roze, blauw, groen en paars.
Ik voelde me helemaal superverwend!
Dus nogmaals: super bedankt Yvonne!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing zeg.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel heel heel graag gedaan, jij ook bedankt voor de leuke wol!

    BeantwoordenVerwijderen