woensdag 8 januari 2014

In het nieuwe jaar

In 2013 heb ik, in de kerstvakantie, heel veel dingen afgemaakt.
We waren op een plek waar geen internet is, dus ik heb het niet kunnen laten zien.
Maar, de adventsjaal 2013 is af, ik heb nog twee sjaals afgemaakt en een col gehaakt.
In 2014 ben ik begonnen met het haken van een streepjesdeken. Ik had het patroon al een tijdje klaarliggen en nu ben ik er aan begonnen.
Wat ik heel grappig vond, was dat ik zag dat dit patroon nu uitgevoerd wordt als een "crochet along 2014" waar heel veel blogsters aan mee doen.

Zomaar twee fotootjes uit mijn tuin.


1 opmerking:

  1. Ja, het is een echte hype hè?
    Ik doe ook mee...
    Gelukkig niet zo veel werk als de adventssjaal... Dat was elke dag wel pennen om 'm weer zo ver af te hebben....
    Maar ook ik heb 'm af!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen