zondag 23 februari 2014

Veel verschillende dingen.

Heerlijk een weekje vakantie achter de rug!
Veel gehandwerkt!
Borduren aan de randjes en aan het grote borduurwerk.
Breien aan verschillende blokken, ik wil nog een blokkendeken maken. (Weer met veel dank aan bussybessie, zij heeft heel veel blokken op haar blog staan). Ik heb al eens een blokkendeken gemaakt, nu weer een maar dan in het geel.
Verder ben ik blokjes aan het haken, ook voor een deken.
Eigenlijk wil ik nog veel meer vakantie, lekker verder haken, breien en borduren! Het duurt nog wel een aantal weken voordat er weer vakantie is. Pas in mei, dan hebben we meivakantie.


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n creatieve vakantie!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt een lekkere handwerkvakantie gehad! Helaas is het zooooo snel voorbij.. en dan moeten we weer aan de bak hè...
    Leuk die granny's; ik herkende ze meteen op de foto!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen