zondag 6 april 2014

Achteruit haken

Dit weekend ben ik achteruit gaan haken.
Ik heb allebei de dekens waar ik al een poosje mee bezig was, weer uitgehaald.
Ze werden net niet wat ik er van verwachte.

Met de blauw-groene katoen ben ik al opnieuw begonnen.
Voor het crème/gele garen weet ik het nog niet helemaal.

Ik loop een stukje achter met de randjes borduren. Dus daar even geen update van. Ik hoop deze week weer een beetje tijd te vinden om de randjes af te maken.
Moet wel lukken, ik moet nog 3 1/2 randje en dan loop ik weer op schema.


2 opmerkingen:

  1. Ach, wat jammer nou dat het niet helemaal werd wat je in gedachten had...
    Maar ja... we moeten allemaal wel eens op onze gedachten terugkomen...
    En uithalen is soms helemaal niet erg als je weer een nieuw project ervoor in gedachten hebt!!
    We zien het wel weer!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach dat overkomt ons allemaal wel eens maar vaak komt het ook allemaal weer goed !!

    BeantwoordenVerwijderen