woensdag 11 juni 2014

Elastiekjes

Terwijl ik op zoek was naar leuke knutselideetjes voor mijn leerlingen, kwam ik op het internet de loom elastiekjes tegen.
Inmiddels is het een echte rage geworden.
De leerlingen vinden het heel erg leuk om te doen.
Maar ook de juf (ik dus) is gevallen voor de elastiekjes.
Onder het mom van voorbeelden maken, kan ik me heerlijk bezig houden met het knutselen met de loom en de elastiekjes.
Vooral op YouTube vind je erg leuke filmpjes met een duidelijke uitleg.

Zo heb ik al verschillende armbandjes, een ring, een pandabeertje en een uiltje (niet op de foto) gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Leuk ja mijn nichtje is er ook volop mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, je ziet de stiekjes als paddenstoelen uit het niets opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, ik ben zelf ook in de ban van de elastiekjes!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen