zondag 7 september 2014

Even stil op mijn blog

De komende periode wordt het even stil op mijn blog.
We hebben namelijk, toch wel erg onverwacht, ons huis verkocht en we moeten er al heel snel uit.
Ik ben dus beredruk met het inpakken van dozen en uitzoeken van spullen die mee moeten en spullen die naar de opslag moeten.
We moeten namelijk een periode overbruggen voordat we in ons nieuwe huis kunnen trekken.

Handwerken schiet er helemaal bij in natuurlijk, en bovendien is bijna alles ingepakt.

Na de verhuizing, de overbruggingsperiode en de volgende verhuizing kom ik zeker weer terug in blogland.
En als ik tussendoor eventjes tijd heb, probeer ik nog wel eventjes "langs" te komen!

Zij hebben geen last van alle drukte!

3 opmerkingen:

  1. Veel sterkte en succes met de verhuizingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verkoop. Veel succes en geluk in de nieuwe woning, succes met de overbruggingsperiode.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met alle verhuisperikelen!

    BeantwoordenVerwijderen