donderdag 27 november 2014

Meer-jaren-plan?

Ik ben begonnen aan het breien van een vest.

Het is een patroon van Drops.
Ik vind het een prachtig vest.
Maar daar gaan, denk ik, heel wat uurtjes breien in zitten.
Ik moest 318 steken opzetten en deze in de 4e naald vermeerderen naar 362 steken.
Dus voordat er een pen klaar is, ben je wel even verder.
Een meerjarenplan dus!
Op dit moment ziet het het zo uit.

Ik kan jammer genoeg steeds maar kleine stukjes breien omdat ik sinds de verhuizing last van mijn schouder heb. Maar ja, met een heleboel 5-minuutjes komen we er ook wel!

1 opmerking:

  1. Wow, dat is een mooi vest! Maar ja, dat heb je zomaar niet gebreid..., wel moedig van je om er aan te beginnen..
    Je paarse vierkant is prachtig, helemaal in combinatie met de bank en de muur; staat heel gezellig! Ben je al een beetje gesetteld?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen