maandag 25 mei 2015

Nog eigenwijzer

De tas die je in het vorige blogje nog kon zien, is helemaal verdwenen.
Ik heb alles uitgehaald.
Vanaf het moment dat ik de bodem van de tas klaar had, was ik er niet tevreden over. Ik hield mezelf voor dat het maar de bodem was, dat je er toch niks van zou zien, dat het wel meeviel, enz.
Ondertussen bleef ik flink doorhaken. Maar het bleef een bodem die ik niet mooi vond.......
En toen....... Roets, roets, alles uitgehaald.


En weer opnieuw begonnen.
En nu ben ik wel tevreden. Mooi strak, zonder vervelende kleurtjes die er tussen door piepen.
Echt veel mooier!
En ik heb besloten dat de vlinders toch volgens patroon meegehaakt gaan worden, past toch beter bij de tas!
Kortom, vele veranderingen in een tas.


2 opmerkingen:

  1. Oooh, joh! Ik ben met een tas bezig die nu voor de achtste keer uitgehaald is en de bolletjes liggen nog te wachten tot ik de moed weer verzameld heb om weer te beginnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, meestal heb ik de moed niet om opnieuw te beginnen, maar ik denk dat je er nu méér voldoening van hebt als de tas hélemaal je zin is. Dus goed gedaan, en succes met het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen